Alla inlägg den 23 april 2008

Av sanii - 23 april 2008 12:39

jag vet ju att det är mitt fel. jag är glad att du erkänt det. nu orkar jag må ännu mer eländigt, för nu har du också erkänt, hur (bra) dålig jag är. jag tackar dig för det. :) jag tror det behövdes,jävligt mkt, jag kommer nog aldrig inse det annars. att jag är totalt störd i huvet och förtjänar en egen cell på en p12a. japp.




Hej!


Veckorna går så himla fort :S känner mig helt lost här,nu när solen är framme mer än nånsin! och shit vad mysigt det är! gud,igår var jag o hanna på stan i flera timmar,vi gick ner till stan med honey när han slutat och myste på, och vi har typ hängt på stan alla dagar sen solen kom! för det är så himla kul med allt folk:D vi är lite folk-kåta. :P närå. vi träffa på anni :D sötfia,och sedan har vi bara tage de lugnt en del:D menmen,i helgen blire lite mkt,vi ska ha barnkalas för Memme! :D storflickan min , och sen blire kanske lite utgång också,om vi inte hitta på nåt annat ;D få se hur det blir:D menmen,hör av er :D


iofs,så ha ja inte mkt å säga,jag lever på bdb nu, så checka in det istället. :P


http://saniiliten.bilddagboken.se


pusshej! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards